lille helgen

Här är från när pappa o jag middaga litt på vapiano när han var i Sthlm. 

O här står ja o poserar i en tågtoalettspegel, all ready 2 drink wine o fira det faktum att jag fått heltidsanställning som barnskötare yay

Fredagen var kul men lördagen var kuligare för då drog vi ut i de värmländska skogarna o åkte bob bakom bilen!!

Livsfarligt o superroligt!!

Sen var det dags för bells-mys m världens finaste Nicolina (som jag tyvärr inte har foto på) och hon är ju bara bästa männskan.

Hann även bygga en v pretti snögubbe.

Och nu ska jag bara mysa med Karin och Marc innan jag återvänder till huvudstan. Imorgon blir även det en bra dag för då ska jag hjälpa till backstage på en Carin Wester modevisning :--)


Kommentarer
Postat av: Nici

❤️💞❤️💞❤️

2015-01-25 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0