götelaborg


I helgen bestämde vi oss litt spontant för att boka en resa till Göteborg(som btw hade prideflaggor på varenda flaggstång i hela stan *proud*)

För att spendera måndagen här! På Liseberg! Yay!




Det var såklart supermys som Liseberg alltid är! Fick åka både Helix och Mechanica som jag inte gjort tidigare och sen tittade finaste Hanna förbi som jag inte kramat på sen i höstas!! Bra tjej!

Och så vann jag 2 kg choklad lol. "Fattar inte ens varför jag gör detta jag vinner ju -aldrig- på sånt här" sa jag under tiden som hjulet snurra och så vips så vann jag!! Tack Madde o Emelie för en supermyjsig måndag! 


Idag har jag hängt i Degerfors med dessa två. Mina hjältar. Vi solade på balkongen o gjorde laxpaj o titta på Grey's Anatomy.

Nu sitter jag på ett 2 h försenat tåg o är snart i Stockholm igen. Inte mycket annat har hänt förutom musikalrep i helga o mycket häng med min bror som jag bor hos nu i Juni. Snart musikalpremiär o snart bulgarien HJÄLP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0