låt dagen vara all


@ work right now: leta vårtecken på gården så som fina blommor, bygga sandslott, äta mellis i solen och gå på skogsutflykter. Ja ni hör ju.


Har gjort så himla mycket hela tiden denna veckan verkligen. Tränat massa, varit sjuk, hängt vid finaste utsiktsplatsen, tagit min sista sånglektion för finaste sångläraren buhu, hängt en dag på SMI och introducerats till deras musikalutbildning, körrepat, träffat pappsen och så helgen:



Var förbi Beyond Retros garage sale med denna favorit! Vi fyndade massa fint båda två sen gick jag lite wild and crazy och tog ett till hål i ena örat :-)) 

Sen blev det lördag kväll och då kom min fina bror till estocolmo och så börjades det blanda drinkar. 


*observera hur kvallen på mina bilder bara blir sämre o sämre i detta inlägg suck* vi åkte iallafall till biljardpalatset där vi mötte upp resten av gänget som skulle fira min andra bror som fyllt år! Vi åt god mat och drack öl och spelade biljard plus dart och det var så himla myjs

(Jag och min broris)

Idag har jag varit med en av mina körer och haft en liten konsert. Det var kult! Nu är jag himla trött men superredo inför ny vecka och nya roligheter yayy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0