preview: marocko

På arlanda gick jag lite bananas och köpte mina allra första Victorias Secret produkter - de luktar ju så så gott och somrigt så det kändes passande

Sen landade vi i: AFRIKA! Wow vilket land Marocko är.

Här njuter vi av sol och värme och underbara människor men truth be told njuter vi allra mest av hotellets frukostbuffė :,)  

Stranden som är superlång och jättefin och ligger precis här utanför.

Finns en liten djurpark(helt gratis!) här mitt i Agadir där man hittar bl.a. denna killen och en himla massa andra sötisar, så som flamingos, kängurur och lamor. Vi har varit där två gånger nu. 

Sen har vi tagit en litten roadtrip till Marrakech över dagen och the scenery påvägen dit!!!! Så himla vackert så en dör.

I Marrakech fick vi uppleva såna himla spännande marknader i små små gränder, plockade apelsiner från apelsinträd i en enorm trädgård och vandrade säkert totalt 1 mil. Köpte även jättefina smågrejer och blev ofrivilligt med en henna som jag ofrivilligt fick betala för men det var det värt. 

Har massa mer att visa å berätta men det får bli en annan gång. Imorgon ska jag rida kamel och kanske få lära mig surfa :,) Kram på er där hemma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0