~~~



<3fredag<3 hjälp veckorna går så snabbt??

i tisdags var jag på mitt allra sista rep på john erik elebys kammarkör :/ är fortfarande så tacksam över att jag fått sjunga med en så duktig och avancerad grupp sångare. det har verkligen varit en utmaning och jag har utvecklats så mycket. ganska knäppt att lilla sally 20 år ens kom med i en KAMMARKÖR, där övriga var ca dubbel min ålder och hade min erfarenhet x 50. fattar nog inte själv. tack john erik för att du ville ha med mig!! 

annars var vi på torsdagsutflykt med ungarna igår som vanligt (tre torsdagsutflykter kvar, sen är jag ingen fröken längre buhu) och på eftermiddagen sjöng jag igen på en taizémässa. och nu är det helg! nice som fan! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0