lite saker som jag tycker ni ska springa o köpa

Gör ju aldrig såna här slags inlägg men har köpt in så himla mycket bra grejer på senaste o känner lite för att tipsa om dessa so here it goes:

Voila, min sminkväska som jag ärvt av min mormor! Här i hittar man dessa favvosar:

InstaBlur All-in-one fr the body shop. Bästa grejen om man som mig har problemhy då å då! Det är en primer som man masserar in med fingrarna, den lägger sig superbra och man ser direkt skillnad. Kan kännas lite mastig först, men huden kan ändå andas och för mig funkar den prima. 225 kr kostar den. Använder den mest vid speciel occasions och sen kör jag på lite sånt här:


All-in-one face base nr 055. Denna är värsta gudagåvan! Speciellt i kombo med den röda lilla borsten. Det lägger sig så himla bra och känns inte alls igentäppande ellet tjock, men täcker ändå det som ska täckas. Avskyr ju foundation så det här är bästa substitutet för mig. Passar oss som vill ha ett mer matt resultat oxå! Ni hittar både pudret och borsten på the body shop för 245 kr respektive 150 kr.

Bästa!! Lip & cheek Velvet Stick, också från the body shop (köper numera nästan alla mina produkter därifrån, så himla bra). Kostar 145 kr och finns i massa olika färger. 


BrowDrama från Maybeline. Köpte den för 89kr på Kicks i helgen och har använt en gång. Supernöjd! Jag som har så lite men så okontrollerbara ögonbryn älskar denna. Man kan forma hårstråna precis hur man vill och de hålls på plats! Finns i transparent, brun och mörkbrun. 

Här är my lifesavers. Three Times Sublime(scrub+ansiktsmask) från Formula 10.0.6(finns för 100 kr på Kicks) och Tea Tree Pore Minimiser(serum som minskar porerna och mattar hyn direkt) från the body shop(155 kr). Har testat typ allt känns det som innan jag snubblade över dessa och fick superbra resultat. Scrubbar åtminstone en gång om dagen och har på serumet i princip morgon och kväll. 


The body shops handkräm <33 Doftar ljuvligt och man får mjuka och mysiga händer direkt. Billigt också! Köpte denna för 50 kr tror jag?

Det här köpte jag i helgen! Aussie Aussome Volume Shampoo & Conditioner. Har bara använt en gång så kan inte ge ordentlig recenssion men doftar såå gott och sägs vara nice. 115 kr respektive 179 kr på Kicks. 


Sen ba lite roliga sommargrejer jag köpt inför Bulgarien.

Nu ska jag ut o springa! Krampussgos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0