polaroid memories

Hej!! Här kommer en bildbomb fr denna superbästiga helg. Har varit i Örebro o gosat med vänner o hängt på yeah-festivalen.

Fredagen var så bra! Mötte upp Sara och Moa och hela det fina gänget och skreksjöng tillsammans när Urban Cone spelade. Sen kom Karin och Henke och vi sprang mest runt överallt i stadsparken, drack öl och slutade kvällen på satins uteservering. 


På lördagen fixa karin ihop !godaste! melondrinkarna som vi sipprade på hela kvällen.

Titt så fina de blev!



Sen kom Nicolina. Här har vi alltså två av mina absolut bästa människor i hela vida världen på en å samma bild. Asså titta på dem bara <3333 Älskar dem so v much



Sen kom Henke och sen Sara, Moa, Lisa och Chloé och så började vi grilla!! Så himla bra tjejor som jag önskade jag träffade oftare. Senast Sara, Moa och jag sågs var liksom i oktober?? :-/

När de andra for iväg mot yeah stannade Karin och jag kvar tills drinkarna tog slut och pratade om lajf osv


Sen skyndade vi också till stadsparkis för att se hoffmaestro. Kvällen fortsatte runt på örebros olika uteserveringar och uteställen och efter att ha klämt i oss lite kebab gick vi hem och somnade bredvid varandra, efter en sjukt bra o mysig helg!! 

Idag har jag lunchat med Amanda(<3) som jag saknat så sjukt mycket!! Och sen fikat med världens bästa och starkaste kvinnor: min mormor och min mamma. Nu är jag på g mot estocolmo för att se Mozens dansshow! Är så taggad!! Kommer bli fett. Wow vilken jävla helg. Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0