20

Är så glad över att denna vecka snart är över. Den har varit lång och dryg men nu är det bara 20 jobbdagar kvar tills jag far iväg på äventyr wiho!


Från förra torsdagen när jag cyklade till och från jobbet. 1,6 mil dit 1,6 mil tillbaka. Så totalt 3,2 mil trampande + 7 timmars barnpassning är jag dum i huvudet idk

I måndags köpte Karin och jag varsin backpackerrygga!


Utöver att jobba, springa och hänga med Karin har jag pratat massa med denna. Min fina mamma. Vet inte vad jag skulle göra utan this little lady. 

Ikväll ska jag på inflyttningsfest hos Nico och Mange och även träffa Sofie som jag inte sett på tusen år!!! Yaaassss! Ha en fin helg kömpisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0