snö



Nu är vintern här! Hände verkligen över en natt. Är lite gla över att jag får uppleva snö innan jag far iväg till värmen.


På förskolan har vi carpat årstiden och gått ut i skogen och gjort snöbollar. Och när det blivit för kallt har vi suttit inne och flätat hår och gjort pärlplattor. Lite mys ändå.

Fast emellanåt har jag känt att jag ba vill lägga mig ner och sova mig igenom dessa två veckor som återstår i Sverige ugh.







Sen snörar man på sig springskorna o gör en runda ute i kylan och så mår man lite bättre igen. Och kramas med Karin, det brukar också hjälpa.



I fredags var jag hemma hela kvällen, åt glass, kollade dokumentärer och pratade med Chloe i telefon i 3 timmar o planerade lite inför mitt besök om 2 veckor wiho! På lördagen gjorde jag mig lite tjusig och åkte över till Karin:



Vi mötte upp Jonte och Henke och drack litt billig öl på Bells. Så roligt att träffas och prata om som hänt senaste tiden. Bra folk dedär. 




Idag har Karin, hennes päron och jag flyttpackat Karins grejor, för idag flyttade hon ut ur lägenheten. Hon och Marc åker till Bali redan nästa vecka, helt SJUKT! Själv har jag 10 arbetsdagar kvar vilket ju är nada. 


När vi var klara åkte vi till IKEA och avnjöt årets första(och för oss enda) julbord. Så mysigt att få fira en liten minijul innan vi drar, eftersom vi i år kommer spendera riktiga julafton på en strand hehe. 

Och ja annars känner jag bara att jag vill åka nu nu nu!!! Hoppas allt är fint med er mina nära o kära. Puss och kram! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur redigerar du dina bilder? Så fina :)

Svar: nämen takk takk!! använder mig av vsco cam som verkligen är det bästa redigeringsprogrammet nånsin. använder i princip bara de första 5 effekterna o leker sen lite med kontrast, ljusstyrka, temperatur och skärpa :-)
None None

2015-11-23 @ 00:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0