Stockholm//Paris

Jag har spenderat helgen i Stockholm. Här kommer lite bilder:



Åkte upp tillsammans med min kloka, starka mamma. Blev bjudna på middag på min brors arbetsplats(lyx) och for sedan hem till honom för att spela Fallout 4. Kvällen blev inte helt som vi tänkt oss. Runt 22-tiden såg vi de första rapporteringarna från attackerna i Paris, och spenderade därefter hela kvällen åt att följa nyhetsflödet kring detta. Det är så ofattbart, hur hatisk denna värld kan vara. Jag har länge följt den aktuella krisen i Syrien, men det blir helt plötsligt verklighet när något så fruktansvärt sker såpass nära. Jag sörjer med alla som drabbades i fredags, och alla de som drabbas av liknande hemskheter varje dag.

Bror<3


Trots att hela helgen präglades av händelserna i Paris lyckades vi ha en mysig fika på Mood-gallerian på lördagen.


Mamsi<3

Och efter en stund kom Richard och joinade oss! Fina bröder, så glad att jag har dessa.


Kul grej: Richards fantastiska bild finns nu i Idylliens nya monter inne på Mood-gallerian!!!! Och hjälp vad magisk den är! Gå förbi och titta ni som är i närheten vetja! 



Gick vidare till Harry B James där vi slängde i oss lite käk.




Blev ingen bra bild på oss men här har vi Richardo och mig iallafall<3



Sen skulle Richard gå så mamma och jag stannade kvar en stund på stan, blev trötta och åkte tillslut hem till Ebbe igen. Vi spelade spel, kollade på dokumentärer och diskuterade djupa saker som vi alltid gör när vi är samlade. Älskar älskar älskar dem.

På söndagen fick vi även träffa bror nummer 3!!! Satt och fikade ett tag och pratade om allt möjligt. Och sen var det dags för mamma och mig att åka hem så hejdå Stockholm och hejdå världens bästa bröder! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0