reunited

Tja! Nu är jag hemkommen från vår lilla Sunny Beach reunion i Helsingør. Här kommer den i bildform:

Södra sverige är ju så FINT. Vill så så gärna bo på bästkusten nångång i livet.



Reste tillsammans med Karin o Marc. Himla mysigt vare! 

När vi kommit till Helsingør var det bara att fräscha upp sig, äta lite mat och sen dra iväg på reunionkväll numero 1:



Som bestod av ett litet pubcrawl tillsammans med älsklingar från Room 2 och Den Glade Viking! 

Sen rullar vi in på lördagen som såg ut såhär mest hela dan: bakiskäk, daytime drinking games och ba massa skratt osånt.


Vi bodde alla i små stugor på en söt liten camping. Så mys o kul!!


Sen vart det kväll o jag for in till Karin för att sippa på lite vin innan vi gick till the reunion party. Dansade viking-dansen några gånger innan Adam och jag bestämde oss för att vi var trötta och åkte tillbaka till stugan.


Var väldigt jobbigt att igår behöva slitas ifrån de man tycker så mycket om ännu en gång, men är glad för att vi fick den här helgen tillsammans iallafall. 

O nu känner jag mig lite deppig igen. Hehe. Längtar ihjäl mig till nästa gång jag får krama om mina favvobritter. Love you guys!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur kan du hålla dig i sådan bra form?? Trots att du spenderade sommaren som staff på nattklubb om jag fattat rätt!

Svar: Tro mig min form var inte den bästa efter 1,5 månad i sunny beach haha, fick verkligen starta om från 0 när det kom till träning och kost när jag kom tillbaka eftersom jag helt la det åt sidan där nere. Men försökte ändå hela tiden tänka på att inte dricka för mycket, inte äta massa skräpmat osv. Vissa gör säsonger och struntar helt o hållet i hälsan men det är ju bara dumt, tycker jag. Att kroppen mår bra o pallar med är och kommer nog alltid vara lite a&o för mig, även när jag jobbar på nattklubb i bulgarien hehe :-)
None None

2015-10-07 @ 23:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0