"jag är så sömnig"

Den här helgen blev värsta nostalgitrippen. Åkte till Degerfors för att hälsa på mamma och mormor och för besöka detta *lilla* place till barndomshem.



Gjorde lite ont i magen att vandra runt i de tomma rummen och tänka tillbaka på tiden då vi levde i dem. Så så mycket minnen. Både bra och mindre bra. Vårt uppdrag idag var att inspektera vinden o se om vi hittade sånt vi ville bevara - typ bebiskläder osånt. Hittade endel! 

Fina Liagården. 

När mamsen och jag rotat i någon timma åkte vi hem, åt Ben&Jerrys och spelade Draw Something hela kvällen. 



Idag tittade jag lite i gamla fotoalbum vilket typ är det bästa jag vet. Är så tacksam för att min mormor har bevarat min och min brors uppväxt på detta vis <3 

Och det var den helgen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0