nu tar jag helg!


Höst! Vilken fin vi haft hittills. Solen skiner ju nästan varje dag. Sick shit man 

Och jag vandrar numera runt i detta fina höstväder med glajjer på näsan. Så skönt för ögonen och ganska fint om jag får säga det själv. 


Veckan har mest bestått av häng med småttingar aka jobb, mys med Karin och försök till träning trots 0 motivation. 

Igår köpte Karin och jag lite smått o gott och slängde ihop bästa middagen här hemma i Marieberg. Drack rött till det, kollade idol och somnade bredvid varandra. Such friendship very forever. 


......Idag....... högskoleprovet. Uäh. Kände mig inte på topp idag, värsta dagen att sitta 7,5 h i en aula o skriva stressigt prov mao. Men det känns bra att ha det gjort. Andra gången nu! 726347 ggr kvar! Tills jag får det resultat jag vill ha, det vill säga. 

Nu har jag feber och kollar American Horror Story. Jävligt deppig lördag men det är okej. Är ledig tills på tisdag så min helg börjar NU. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0