3


3 saker jag ser fram emot
• GLÖGG
• Bali bali bali ey ey ey!!                                  
• Helgen för då ska jag till Danmark                                                                                                 
3 saker jag fasar för
• Högskoleprovet:/                           
• Att få dåligt resultat på högskoleprovet:/
• Att inte hinna med alla grejer jag vill göra innan jag dör -- typ min största skräck

3 saker jag gillar
• Bli kliad på ryggen!!!!!!!                 
• Flygplatshäng.          
• Frukostbufféer mums


3 saker jag inte gillar
• Inkompetensen hos de människor som delar rasistiska artiklar utan att vara det minsta källkritiska (KAN vara den mest korkade och irriterande grejen som finns)                        
• Tomatos blä
• Tighta jeans på morgonen:/ 
                   
3 saker jag vill
• Börja på boxning o klättring!! En dag så!
• Ha tjockt hår
• Plugga musikal och medicin :PpPppp 

                                                                                       
3 saker jag borde
• Gå på synundersökning(helst för 6 månader sen)                    
• Plugga inför högskoleprovet:/ 
 • .....köpa dator......

3 saker jag kan
• Sjunga kan jag ju! 
• Ge råd. Är typ bästa rådgivaren när det kommer till allt enligt mig själv lol
 • Byta blöjor är man rätt bra på numera :-)

3 saker jag inte kan
  • Mandarin! Vill!! Så häftigt!+
  • Hålla tillbaka tårarna när jag är arg. Kan bli ett himla gråtkalas om jag är riktigt förbannad :ppppp
  • Vänta tills jag flyttar från Sverige!!!+++
  
                                              
3 saker jag har på hjärnan
  • "You" från musikalen Ghost (nynnat på den i 3 veckor nu suck)   
  • Denna helgen *1 more day 1 more day*
  • Denna höst! So many plans such excite!! 


3 saker jag pratar om ofta
• Framtiden. Ringer mina päron 3-4 ggr i veckan o diskuterar mina framtidsplaner o har nya vid varje samtal. 
 • Rasism, jämdställdhet, samhället (helst m liksinnade människor)
  • Sånt som varit. 

3 saker jag önskar mig
 • Ett körkort.. .... . . . .    . .... ..... .. . .
 • En iphone 6
 • Obegränsat med pengar så en kan resa oanständigt mycket! Och muminmuggar(blev 4 grejer men kunde inte bestämma mig ju)

3 saker jag blir lugn av
  • Ljudet av havet. 
  • Att skissa
  • Att åka tåg


3 saker jag blir stressad av
• HÖGSKOLEPROVET:/:/:/:/
• Min mormor! Hon är en master of stress lol
• När jag inte kan somna.   

3 saker jag ska göra i helgen
 • Pussas!!!
 • Probably dansa viking-dansen hundrafemtioelva gånger pga sunny beach reunion
 • Strosa runt på gulliga gator i danmark o unna mig en pölse


3 saker jag gjort den senaste veckan
• Kramats med småttisar (<3bra vardag<3)
• Gråtit supermycket?? Haha no comprendo
• Hängt med mamma, mormor OCH moster på samma gång vilket inte hänt på ca 10 år!

Sista dagen på jobbet på denna veckan sen far jag till Danmark! Hurra hurra hurra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0