~~~


Hej kåmpizar! Mår bra nu! Inte så svårt o göra det när man bo på finaste gatan(bilden ovan) mitt i Örebro och går en kurs en tycker är skojig och har bra mänskor omkring sig.

Nu i lördags dracks det öl på Lion Bar med Karin o Moa, och sen drog jag vidare till Karlskoga för en liten utgång med Madde etc. Kul kväll!

Återvände redan dagen därpå till mitt fina Örebro.


Avslutade helgen på detta vis mmmm. Och påbörjade veckan med skola och ett premiärpass på gymmet med Karin yay!

Jeeeezuz så mycket info en fått lov att pränta in i hjärnan senaste dagarna. Igår hade vi inga föreläsningar, så istället träffades vi, några kursare och jag, på uni för att plugga tillsammans. Intensivt men kul!

Idag pluggade Viktor(en från min kurs) och jag här hemma och nu känns min hjärna helt ihopskrynklad. Ska bli så gött med helg imorgon:

Den börjar med halkan(!!!) i Borlänge och sedan vidare mot Uppsala för att spendera några dagar där hos Madde! Mys! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0