jag var ingen du var aprilhimlen











Häj hallå! Här är lite smått o gott från de senaste dagarna. Har egentligen mest varit på universitetet på föreläsningar/labb, och när jag inte varit det har Viktor och jag suttit här hemma och pluggat. Så mitt liv består i princip enbart av en massa latinska ord och knepiga anatomiska begrepp atm. Men det är skoj! Har ju faktiskt även haft uteserveringspremiär med Nico o Mathilda o vin, ätit croissants med mamsi, lyssnat massa på håkis nu såhär i vårtider, druckit kaffe med Sara och Malte, tränat mucho och blivit med cykel! 

Haft göttigaste lyckoruset hela eftermiddagen pga var på mitt första seminarium idag och det gick nice och nu äre helg! Så nöjd med tillvaron. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0