vecka tretton

Hejpåer! Bra bra vecka. Såhär haren sett ut:



Poseat i mitt superkorta hår. Trivs oväntat bra i det ändå!

Lagat massa go mat i nya köket! 

Men mestadels har en pluggat dvs varit på föreläsningar och antecknat som en tok. Har på tre dagar lyckats fylla upp ett halvt kollegieblock typ :-) nice :--)



Bästa Nico sålde dessa superperfekta loafers till mig!!! Så nöjd thx girl!

Appro på Nicolajna så var vi+Otto ute i det fina vädret igår, drack juice och köpte konstmaterial till en krokikurs vi tänkte testa på. Mys as always with these two.

Igår firade vi *helg* med prosecco o vin hemma hos mig. Karin, Moa, Henke, Mimmi och jag. Så mysigt. Fortsatte kvällen på Pitchers där vi mötte upp massa kompisar. 

Och såhär ser min lördag ut. Bakis i sänga med proteinglass o kaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0