my loft

 
HE Y! Jag har varit i Bristol i 4 dagar nu och har hunnit med en himla massa på den tiden. Mestadels att fixa och ordna i mitt lille loft. Hyr ett rum på översta våningen i ett jättestort hus väldigt centralt i Bristol, 3 min promenad till Gloucester Road(som är the main beer street fuck yeah). Lite såhär ser det ut hittills:
 
 
 
 
 
 
 

Tagit bilderna vid olika tillfällen, så därför ser det lite annorlunda ut på vissa. Gillar mitt lilla rum. Det är så himla mysigt häruppe. Dock är resten av huset inte så supernice atm, eftersom det just nu är endel sommarboende här som inte riktigt bryr sig om renligheten i huset hehe. Förhoppningsvis gör de som flyttar in till hösten det. Ska iallafall köpa minikyl+frys, micro etc. så jag klarar mig oavsett, och när skolan närmar sig ska jag införskaffa mig i ett mindre piano/keyboard. Det ska jag ställa under fönstret tänkte jag. Så jävla nice att för första gången på några år inreda precis så som jaaaag vill ha det. Lyx. 

Och hörni, fan vad jag älskar den här staden. Alla små caféer och barer och record stores och parker och små gränder och loppisar. I have died and gone to heaven. Här ska jag nog trivas. Kram på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0