Koh Phi Phi 3.0


Phi Phi-inlägget! Så fint äre där ändå, trots överexploaterat och turister överallt. Skoj att vara tillbaka en tredje gång iaf!

Min första kväll gick jag över till Jens o Koffe o en massa trevligt nytt folk. Jens jobbade jag med i Patong, och Koffe bodde jag med ett tag i Patong. Ahhh eufori-overload pga alla dessa nostalgiska möten. Vi gick självklart till Stockholm Syndrome.

Sen hamnade vi på en tatueringsstudio där vi hängde hela kvällen: drack öl o tatuerade oss. Skön hemmafest typ. Jag skaffade mig liten våg på revbenet! Nöjd!!!

Jens var så fin o lät mig klämma sönder hans hand genom hela lidandet :-) Thanks man :-) 


På dagarna har jag legat i solen m mamma o pratat viktiga grejor, o på kvällarna har jag hängt på beachbarer med Jens o Koffe o gänget.




Vi har varit lite lata när det kommit till turistattraktioner, men en dag begav sig mamma, Ebbe och jag oss ut på en snorklingtur.



Åkte runt i en longtailbåt med skönaste mixen av människor som vi verkligen klickade med, kul vare!


Stannade på lite olika ställen, men mest känt var väl Maya Bay där filmen "The Beach" spelades in(starring Leo DiCaprio mmmmmm)

Fin solnedgång innan hemfärd.



Min sista kväll hade jag a last supper med Ebbe, Simon och Viktor, och sen slöt jag mig samman med killarna återigen. Verkligen så fina snälla roliga mänskor. Vi spenderade kvällen som alla kvällar innan: med öl och i liggläge på stranden till ca 6am. 

Och i förrgår landade jag här, i mitt 5stjärniga hotellrum i Kuala Lumpur, Malaysia.

Mer om det i annat inlägg, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0