mer phuket


Hej! Här kommer andra delen av vår tid i Phuket:


Fina mamma och fina Ebbe <3 Här gick vi ut och åt en jättefin och mysig middag tillsammans.




Ebbe och jag hade en tendens att hamna på Bangla road endel. Här hängde vi på VIP-en på White Room tillsammans med mina gamla Stockholm Syndrome och Grabbarna grus kompisar! Det var en kul kväll!

Dessa tre har jag hängt himla mycket med! Ebbe och hans två kompisar Simon och Viktor. Så fina grabbar!




Tog självklart med mamsi till Big Buddah för att titta på utsikt och gulliga apor. Ca 5e gången för mig, men mamma tyckte det var häftigt så det var ju kul! 

Där ligger Ebbe och mamsen och undviker att bli röda! Hej hej!


Och här är mamma och jag uppe vid det hus jag bodde i under mitt halvår i Thai!!! Så underbart att vara tillbaka vid Sun Hill and up och Nai Nai road och alla platser däromkring :,) 


Snart kommer även ett inlägg om Phi Phi! Här har vi varit i 5 dagar nu, men idag(om 10 min!!) lämnar jag ön för att flyga till Malaysia?!? En helt oplanerad grej, men det kan jag berätta om senare. Nu måste jag raska på! Kram kram kram på er där hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0