england > bulgaria > england

 
Såhär himla happy var en på flygplatsen några minutos innan det var dags för boarding. 
 
Kan knappt räkna till alla de gånger jag suttit på ett flyg hittills 2016. Det här har verkligen varit drömåret ur ett globetrotter perspektiv. 

 
Absolut bästa med att resa är väl ändå att man lär känna människor i Kambodja som sen kommer och hämtar upp en på flygplats i London för att ta med en på en roadtrip längs halva södra kusten i England. Ni vet. 
 
 
Tom visade mig Brighton(där vi självklart besökte Brighton Pier samt käkade fish & chips lol), Portsmouth(där vi stannade och doppade föttera i havet), Bournemouth, Poole och en himla massa andra småställen på vägen. Bilresan skulle egentligen tagit 3-4 timmar, men för oss tog den ca 9. Sån jävla drömmig dag, TACK Tom!


Chloe bor i Ivybridge, som är en liten by i Devon. Är helt förälskad i landskapet här nere. 

Så jävla göttigt att hänga med this one igen!! Vi hann bara hänga 3 dagar i England innan det var dags för oss att ta bilen till flygplatsen för att flyga vidare till:

 
Sunny Beach! Yay! Förra sommaren här var verkligen en av de bästa jag haft. Konstigt men svinroligt att vara tillbaka! Roligast var ändå krama Karin igen som ska bo i Sunny heeela sommaren.

Tog tyvärr väldigt få bilder. Men vi hann med massor: beach partys, häng i gamle goa Chill Out med alla promoters, kolla när the workers hade fotbollsturnering, äta fina middagar vid vattnet, dricka öl och drinkar vid pool och strand, sola, bada, dansa, spela GTA och ba njuta av varandras sällskap. 

 
Chloe och jag firade 1 års vänskap också, på platsen där vi träffades! Hur gulligt är inte det rå! Det firades tyvärr på sjukhuset pga Chloe är klumpig och stukade foten kvällen innan lol. Tröstade oss själva med sjukt goa daquiris på Cabana Beach club. 

 
 
 
Några favvosar som vi hann hänga endel med!!! Så jävla jävla kul att träffa alla igen. Det känns verkligen som ett home away från home, vart vi än gick fanns det någon man kände som man kunde stanna och prata med.

Efter en vecka i värmen var det dags att åka tillbaka till the UK igen. Så glad att jag fick dela den med Chloe och Karin. Chloe och jag spenderade 99% av tiden i England i hennes säng/soffa med svinmycket mat och massa film/serie-tittande. Tre dagar av pure laziness, love it.

 
 

Eftersom livet ständigt ska vara ett äventyr så blev mitt flyg inställt igår, och jag fick ta ett nattflyg istället. Gjorde mig egentligen inte så mycket då jag träffade dessa två godingar på planet. Vi drack vin och diskuterade feminism och olikheterna mellan våra hemländer, Mexiko och Sverige. Väl på Arlanda fick jag lov att checka in på Clarion och sova i en underbar hotellsäng och idag äta en magisk frukostbuffé. Allt betalat av SAS. Så ja egentligen ska man väl inte klaga.

Nu är jag äntligen påväg till Värmland igen! 
Har verkligen haft det konstigaste och roligaste året nånsin hittills. Ska ta vara på varevigaste moment som resten har att erbjuda. Och snart flyttar jag till Bristol hörni!!!!!!! Hoppas ni har det bra ni också finisar! Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0