dalarna



Haft några så himla fina dagar i Dalarna som började med Karins födelsedag i lördags: grill + bra sällskap! Bästa kombon!



Och hur jävla vackert är inte detta landskap *jeeezuz* Här satt vi i vinterjacka och raggsockor, drack vin o prata om lajf. Dröm.



Jag med två favvistjejer. Lite kubbspel, buggtävling o pizzabagande mitt i natta på det och det hela blev en succé. 

Moa och jag var två av de tappra som höll sig vakna till kl 5 ugh. 


Nästa dag vandrade vi hemåt med DENNA utsikt. 
Sånt himla myshäng med Karin och Moa hela helga. 

Igår for Karin och jag till Borlänge pga båda hade körlektion där, och idag gjorde jag mitt teoriprov. Fick godkänt!! Gött! Hoppas ni haft en fin helg krampusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0