~~~~


Hej! Sitter på tåg o har tråkigt så här kommer lite från senaste dagarna.



Torsdag: back in Örebro = mys på uteservering med denna favorit 

Och igår var det studenten!


Mamma o jag piffade till oss lite och cyklade ner till Karolinska läroverket. Nu var det äntligen Antons tur att få ta studenten från bästa skolan! Han fick en nutellaburk av oss att hänga runt halsen som matchade v nice med hans cheeseburger-Vans :-----) 


Mamsi och jag satte oss på Paolos och tittade på studentflaken genom fönstret pga superkallt igår ju



När Antons flak kom förbi sprang jag ut och fotade! Så avis på er som fick uppleva detta igår, vill oxå ju buhu 



Vi satt kvar på Paolos en stund och senare på eftermiddagen var det dags för mottagning.


Stannade hos familjen Käll aka min extrafamilj samt extrahem hela eftermiddag+kväll och det var så härligt att få ta del av Antons stora dag. Lycka till med allt extrabroris!! 

Nu är jag på tåg som sagt. Ska hem till Karin i Dalarna, hon fyller år och vi ska fira med grill och badtunna. Hoppas ni får en fin helg, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0