lajf

 
Hola friendos! Fan vad livet äger hörni. Här får ni en uppdatering på mitt:
 
 
Dagen efter jag fått mitt körkort åkte jag till Degerfors för att ta mormors bil till verkstan. När den var fixad cruisade jag runt non-stop! Fucking love to drive man



 
Mormor, mamma och jag åkte en dag till Lunedet för att käka räkbuffé och fika. Mys!!

På torsdagen körde jag mamsen och mig till Örebro, och sedan dess har jag hunnit fira midsommar med fantastiskt sällskap. Men det tar jag i annat inlägg. 

Har även fått besked om att jag klarat sista tentan(yayyy!!) och har hämtat ut mitt körkort. Ah ni hör ju. Om man försöker förtränga att England gick ur EU igår så är ju life ganska perfekt just nu. Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0