friends



De senaste dagarna har varit lite tuffa, men tack vare min fina Karin hade jag iaf en helt perfekt långhelg förra veckan. Började på torsdag med brunch i solen.

Efter att ha legat på gräset i några timmar cyklade vi iväg och tittade på Jonna när hon spelade volleybollmatch med landslaget! Så kul att se och krama henne igen!



Avslutade vår perfekta sommarlovs-feelings-dag med Saigon vid slottet. 




Började min fredag med frukost och podcast i solen mmmm

Efter att ha vårstädat hela läggan(varenda lite vrå omg the struggle) bjöd jag över Karin på grillkväll. När det blivit mörkt gick vi in, kröp ner under täcket och somnade framför en film.


På lördagen åt vi frukost i solen igen, gick på stan plus satt i en park och solade och drack prosecco. På kvällen lagade Karin godaste finmiddagen!!! Wife-material!!

Jag mixade ihop lite drinkar och så satt vi där och åt gott och pratade tills sent sent.

När vi blivit lite lulliga gick vi till Satin med Henke där vi spenderade resten av kvällen. Kul!


Hoppar till denna vecka: Måndag-tisdag-onsdag pluggade Viktor och jag mucho intensivt i Sveaparken/solade mucho intensivt menmen. Tisdag kväll tog jag en promme med Karin till Oset där vi åt picnic-middag i solnedgången(hör ni va mysiga vi är ahmagad).

På onsdag åkte jag till Värmland för att krama om mormor och mamma lite och säga hejdå till morfar..<3


Ville verkligen optimera min tid med mormor så tog henne till berget i Degerfors där vi drack kaffe och hälsade på får. Jag har nog gulligaste godaste mormorn i världen jag.

Kom tillbaka till öret redan idag för att möta upp dessa två+Sara och Malte!



Så gosiga alla fyra :,) Vi hängde lite i en park och åt sedan lunch på Ingeborgs innegård! Så mys! 

Nu har jag däckat hemma lite, kollat lite family guy och ska snart springa iväg och gymma.

Så tacksam för alla dessa fina mänskor jag har omkring mig, tack för er existen krampusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0