maj!!!!!

Måndag: skola följt av årets första picnic-mys m Nico o Otto o vin o ätbart. Drömmigt!


Tisdag: Stockholm! Var hembjuden till Jonas på middag o vindrickande + kör samt köröl på det, m gamle körgänget. Mys!! På onsdagen mötte jag upp Richard för första gången sedan innan Asien(SAKNAR MINA BRÖDER)
 

Onsdag: åkte hem från Stockholm för att direkt möta upp Agnes etc! Hon frågade mig förra veckan om jag ville vara m i hennes fotoprojekt and ofc ställde jag upp.
 



Det blev en så drömmig kväll!! Varmt o soligt tills sent sent och vi var verkligen ett mysigt litet gäng.
 
Kolla in Agnes hemsida o förundras av hennes fantastiska bilder!!! göre ba: www.agnesstenlund.se 
 
Nu ska jag göra mig i ordning för kl 12 ska Karin o jag käka brunch i solen! Länge leve långledighet! Hej o hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0