vecka 20




Trots sämst väder i världen har det varit en ganska fin vecka. 


Har myst massor med Karin(ca varje dag) och i onsdags åkte vi till Örebro Klättergym!! Inte riktigt som att klättra på bergsvägg i Vietnam men kul ändå!



När jag inte tränat på gym eller gosat med Karin har jag suttit i skolan och försökt förstå hur människokroppen fungerar.

Sen blev det fredag o det firade Karin och jag med filmkväll hos henne. Gos!



Och igår var jag bjuden till Nico och Mange på spel- och vinkväll. Vi prata skratta och körde music quiz som Mange så duktigt gjort i ordning kvällen till ära. Så kul! Ännu kuligare att vårt lag vann yay!

Idag ska jag e n b a r t kolla serier, äta onyttigt och ta 4829297 naps ungefär. Kroppen är litt trött. Men hoppas allt är bra med er! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0