wise men said only fools rush in



Den här veckan har varit så bra o stressig o bra igen:

Efter hårt tentaplugg måndag-tisdag vare äntligen dags att få det den överstökad på onsdag. Så. Jävla. Skönt. Det firade vi med icepop-prosecco på Paolos mmmm



På torsdag var jag förbi frisören och slingade min utväxt!

Sen gick mamsi & jag till fratelli och åt middag, efter det vare dax för:



Kalas hemma hos Sara och Moa och Malte! Sara fyllde nämligen 22. Så himla mysig kväll, grattis igen fina Saris!

På fredagen for mamsen och jag till Ikea och inhandlade lite nya grejer till läggan. Har ju egentligen inte en enda grej som är min i lägenheten(när det kommer till möbler) eftersom det är en möblerad andrahandslägga. Passar mig bra dock då jag ändå inte blir här så länge. Gött ändå med lite nya, egna smågrejer. 
På kvälla gick vi o såg Djungelboken på bio! Så pass mysig dag med min lilla moder.



Igår vare Valborg! Den spenderade jag med Karin och Marc, först middag på Pitchers och sen häng på satins uteservering och nya Sorella med Amanda etc. Mysig kväll som slutade tidigt vilket en idag är himla tacksam för. 

Idag har jag gått en lång lång promme i fina vädret, bakat rawfoodkladdkaka och bara gosat ner mig under täcket. 

Imorgon börjar del 2 av universitetskursen! Ska bli sköj. Puss o kram på er hoppas ni haft en fin helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0