brizzle

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lever i en liten drömvärld här borta. Just nu är vi mitt uppe i slutspurten av term 1(om tre veckor har jag gått en termin på BIMM?!) och nästa vecka har vi våra första assessment. Med assessments menar jag att stå på scenen och sjunga litt inför en jury lol. Är med i 4 olika band, så dagarna består i princip bara av en himla massa rep vilket ju är drömmen! Utöver det hänger jag med mina fantastiska kurskompisar, övar skalor, skriver uppsatser om Soul & Rock'n'Roll, tittar maniskt på Black Mirror, komponerar acapella låtar, lär mig musikteori(vilket är som att lära sig ett nytt språk ugh), går på gig/konserter(ex: DAUGHTER förrförra veckan oh my god), hänger på jazz/funk-pubar och sjunger lite mer. Befinner mig verkligen i en fantastisk plats i livet just nu. Hoppas ni mår bra där hemma och att ni inte snöar bort! Saknar er! Puss! Kram! Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0